wtorek, 28 lipca 2015

ZMIANY

Pewnie jeszcze nie jedno w moich ćwiczeniach będę zmieniać, ale teraz to było konieczne :) Chcesz zrzucić zbędny tłuszczyk? Ćwicz! Tylko pytanie jak? Jeśli nie macie zbędnego tłuszczyku, a chcecie umięśnić ciało bo jest 'obwisłe' to jak najbardziej Mel B na wybrane partie ciała. Ja chcę najpierw zgubić tłuszcz, więc Mel B odkładam na 'poźniej'. Wzięłam się za ćwiczenia bardziej cardio :) Przed chwilą właśnie skończyłam ćwiczyć, pot dosłownie ze mnie spływa i czuje, że to są o wiele efektywniejsze ćwiczenia niż siłowe.

Zrobiłam dziś:

1.


2. 

3. 


POLECAM!


Przy okazji zapraszam Was do robienia przysiadów normalnych jak i tych przy ścianie. Jest to wyzwanie na 30 dni jeśli chcecie mieć ładny tyłek :) 



Jak widzicie ja już 3 dni zrobiłam dlatego jest skreślone :)nie chcę żeby mi się pomyliło:) to nie jest nic trudnego, a efekty są naprawdę dobre, tym bardziej przy innych ćwiczeniach :) + ja do tego wszystkiego co tutaj wkleiłam powiem Wam, że ćwiczenia z Mel B, które są w poprzednim poście będę robić co sobotę :) żeby te mięśnie jednak wzmocnić:) no i oczywiście 3x w tygodniu około 40 min biegania. Trzymajcie kciuki, żebym dała radę! Za tydzień może wrzucę swoje efekty :)


RUSZAĆ TYŁKI SPRZED KOMPUTERA I DO ĆWICZEŃ LASKI !


2 komentarze:

  1. Fajny blog , zapraszam do siebie :D
    http://emissmodest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :) dodałam Cię do obserwowanych :D

      Usuń