sobota, 25 lipca 2015

Thermo Speed

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj postanowiłam, że jednak spróbuję z tym spalaczem. Szkodliwy nie jest, więc nic nie stracę a zyskać mogę. Zaraz go sobie zamówię i dzień po przysłaniu biorę pierwszy raz. Oczywiście będę Was na bieżąco informować co i jak. Mam ogromną nadzieję, że tak jak innym pomoże i będę mogła schudnąć w szybszym czasie, ale najbardziej mi zależy na nim, bo daje 'kopa', a ja ogromnie tego potrzebuję przed treningiem. I myślę również, że jeśli będę go przyjmować to będę wytrwale trzymać dietę, bo pomimo tego, że jest tani to i tak wydałam na niego pieniądze i nie chce na darmo ich stracić. A może nic nie da? Ale mnie zmotywuje i schudnę po prostu dzięki ćwiczeniom i diecie, myśląc, że zawdzięczam to temu produktowi? Nie wiem, ale chcę się przekonać. Jednym pomaga drugim nie, każdego organizm reaguje inaczej. Więc dlaczego by się nie przekonać? Trzymajcie za mnie kciuki, abym wytrwale i podwójnie ćwiczyła przy jego stosowaniu i oczywiście trzymała dietę, bo to przecież najważniejsze. Wierzę, że podziała.

Oto on:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz