środa, 22 lipca 2015

Moje ćwiczenia i dieta!

W tym poście chciałabym pokazać Wam, co ćwiczę i jak wygląda moja dieta.
No więc moje ćwiczenia to:

1.




2.


3.


Te ćwiczenia z Mel B wykonuje codziennie. Bez przerwy. Dodatkowo czasem coś jeszcze robię, np jakieś ćwiczenia na boczki, czy na inne partie ciała. To zależy od mojego samopoczucia, siły i ochoty na ćwiczenia, Niestety czasem sie zdarza, że tej ochoty  mało. Jeśli chodzi o moją dietę to nie jest jakaś specjalna, odstawiłam słodycze,  fastfoody, oleje, tłuszcze itp. Ogólnie jem prawie wszystko, tylko oczywiście patrze, co zawierają moje posiłki. Jem ich 4-5 to zależy, ale są to małe porcje. Wczoraj zastanawiałam się, czy kupić sobie jakiś spalacz, myślałam o thermo speed. Czytałam opinie i niektórzy pisali, że pomaga, ale zdecydowana większość była na nie. No więc nie zdecydowałam się, jak na razie nie będę się niczym wspomagać. Pozostaje przy swoim czyli dieta+ćwiczenia. Mam nadzieję, że pod koniec sierpnia będę mogła cieszyć się mega efektami! Trzymajcie kciuki! 


Piszcie w komentarzach jakie są wasze cele, co chcecie osiągnąć, ile ważyć, jak byście chciały wyglądać :)

Jak będzie dużo komentarzy to pokaże Wam moje efekty!

REKLAMUJCIE SIĘ W KOMENTARZACH!

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog:) z ćwiczeń na pewno skorzystam !
    zapraszam do siebie http://zxxldom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Mam nadzieję, że z każdym postem będzie ciekawszy i efekty będą zachęcały do dalszych ćwiczeń :) bardzo chętnie do Ciebie zajrzę! :)

      Usuń